300 orgasmer om dagen

Michelle Thompson från engelska Lancashire lider av ett sällsynt syndrom, nämligen ständigt sexuellt upphetsad. Sjukdomen heter PSAS, persistent sexual arousal syndrome och Michelle har haft svårt att behålla sina pojkvänner som inte har orkat med hennes sexvanor. Nu har hon träffat en granne som orkar med henne. De har sex minst 10 gånger på en dag och sedan kan Michelle utan anledning få upp till 300 orgasmer om dagen. Orgasmerna kommer i kassakön, bussen, ja precis var som helst.  Hennes nuvarande pojkvän fick sluta sitt jobb för han orkade inte sköta det när han hade sex så ofta om dagarna. Jag undrar, var får de pengar ifrån? Aha vad dum jag är, de lever ju på kärlek.♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vilken tur att man inte lider av det problemet..kram

2009-12-08 @ 17:14:43
Postat av: Jenny

Jag håller med ! De måste va otroligt jobbigt för henne själv också om inget annat.

2009-12-09 @ 13:36:43
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jag såg den dokumentären för ett tag sen, helt sjukt. Hon kan inte ha det lätt och det värsta var att hennes egna barns klasskompisars föräldrar tyckte att hon var äcklig pga detta?! Så fruktansvärt omoget och respektlöst. Tror dem att hon valt detta själv? Jag tror eller jag vet att hade hon kunnat göra något åt denna sjukdomen så hade den varit borta för ett tag sen!

Vart har respekten tagit vägen?

2009-12-09 @ 17:47:08
URL: http://Jannicebech.blogspot.com
Postat av: milo

Ja jag skulle inte vilja vara i tjejens kläder. 12 till 13 orgasmer på en timme,puuh.

2009-12-09 @ 18:39:02
Postat av: Jenny

Och de är ju en jävla tur att hon inte är en gris, för en grisorgasm kan vara i upp till 30 minuter. Då hade hon inte haft mycket tid över till annat de kan jag lova.

2009-12-09 @ 18:40:13
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0