5 veckor efter förlossningen

Fyrabarns mamman och super modellen Heidi Klum från Tysklan är tillbaka på catwalken. Fem veckor efter förlossningen är Heidi tillbaka som underklädsmodell, hur klarar man det. Är det ett riskorn till frukost, och ett riskorn till lunch och två riskorn till middag. Har Heidi en super kropp? Visserligen har hon haft en PT under graviditeten och efter, men ändå. Hur klarar man ett så tufft jobb med fyra små barn? Lite sur blev hon när hon inte fick visa visningens dyraste plagg, en diamantinfattad bh för 20 miljoner. En bh för 20 miljoner jag tror jag ska beställa några stycken i olika färger nu till jul, ha, ha. Hur många bh vill ni beställa?

Kommentarer
Postat av: kajsa

Hon har nog inte ätit på många år, med äta menar jag en riktig middag med grädde och fett.

2009-12-11 @ 16:46:28
Postat av: Pernilla Wandås

jag tar förgivet att tomten ska komma med några till mig....

2009-12-15 @ 21:24:19
URL: http://wandas.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0