Anna Anka

Ja då ger jag mig idag, hade tänkt bojkotta Anna Anka men nu kan jag inte hålla tyst längre. Tycker människan har fått tillräckligt med rubriker och nyllet har fått visats i våra Tv apparater under julen. Alltså Anna är en skam för oss kvinnor och oss svenskar, att en brud kan bli så pantad. Det måste vara ångerna av den blonda hårfärgen annars är hon nog tappad i golvet som liten. Hur dum får man vara, jag har själv problem ibland att munnen går innan hjärnan uppfattar felet. Men så fort Anna öppnar munnen kommer där en ful anka ut hoppande. För det första har hon ju en snedvriden syn på andra människor, och sedan ser hon pengar som luft. Hur kan man förändras så, från att varit en vanlig Svensson till en Hollywood Bimbo. Hoppas Paul Anka får igenom sin skillsmässa fort som fa....... så han kan rädda sig själv och eventuellt barnen. Jag lider med barnen, Anna kan verkligen spela ut hela registert. Usch säger jag bara, det är en stor skam att uppträda som hon gör. Hela världen kan gotta sig i hennes elände nu. Där har hon suttit i TV och skrötet om hennes levene och vem skulle vilja byta med henne? Absolut ingen, jag lovar. Jag sätter en miljon på att Anna Anka inte klarar av ett enkelt psyk test, någon som vågar satsa över mig?

Kommentarer
Postat av: anna kvack anka

Håller med till 100%, bruden är efterbliven eller bara dum. En skam för svenska folket.

2009-12-28 @ 16:38:04
Postat av: Blåbär

Varför låter ni henne reta upp er så? Herregud skratta åt henne!

2010-01-01 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0