Calle, Calle var ska det sluta.

Ja då var denna nervpress över igen. Jag pratar om IDOL, det är första säsongen som jag har sett varje avsnitt av. De andra säsongerna har jag inte tyckt om finalisterna, men nu håller jag tummarna för Calle eller Erik. Det är två super duktiga artister som kan gå hur långt som helst. Vem som vinner spelar ingen roll för mig, de är värdiga vinnare båda två. Ni som har sett Idol från början och sett Calle växa genom varje program, visst är han värd att vinna. Erik har haft allt gratis från start han var redan från början fullfjädrad, så vi får se på fredag. Calles lite blyga sätt gör så att man smälter, han är en blandning av Benny Andersson eller sonen Peter och Emil Sigfridsson. De har så mycket gemensamt, utstrålningen, blygheten och rösten. De ger inte ut sig själva utan man får skrapa lite på ytan för att se vad som döljer sig bakom. De är super duktiga musiker, sångrösterna är världsklass men det ser ut som om de inte förstår varför? Calle ska nog inte vara med i Lets Dance, oj vad han är stel när han tar dansstegen på scen, hoppas han kan jobbba på den punkten. Tänk er honom på en scen med sexiga höftrörelser i takt med musiken, MUMS. Nu ska jag ta och göra lite hushållsbestyr för mannen är och jobbar så städningen kan ta hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Brittmarie Nilsson

Calle har varit min favorit från dag 1. Erik är naturligtvis duktig också men supertråkig, tycker jag. Heja Calle!!! Kul att du har börjat blogga. Kramar från moster Bitte.

2009-12-05 @ 14:10:35
Postat av: Brittmarie Nilsson

Calle har varit min favorit från dag 1. Erik är jätteduktig men tråååkig. Heja calle. Kul att du börjat blogga. Kramar från moster Bitte.

2009-12-05 @ 15:29:48
Postat av: Zara

Sexighet för mig kan vara så olika saker. Kan tex vara att man vågar bjuda på sig själv genom att dansa fast man egentligen inte kan :) det är i alla fall artisteri på hög nivå för mig! Heja Calle! Snällt att du bakar med ängla idag! Kram

2009-12-05 @ 15:44:11
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej Milo eftersom du tittar på idol, så kan Sara vara lugn att komma till dig på pysselkvällen. för då behöver hon inte titta själv på idol finalen

2009-12-06 @ 13:18:19
Postat av: milo

Ja det kan hon, det var det första hon frågade när jag kom till jobbet i lördags, ha,ha.

2009-12-06 @ 13:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0