Caroline af Ugglas

Caroline rasar mot silikonbröst och det är ju en fråga i sig, den kan diskuteras i evighet. Jag tycker att om man lider av för små bröst och är vuxen är det upp till var och en att lägga in "lite silikon". Caroline som själv ser sig som en pojkflicka och tycker att hon duger, OK, men alla tycker inte om sig själva. Själv är hon nöjd med sin kropp och sitt utseende, Ok. Visst ser hon ut, inte vacker precis men insidan kan vara fin ändå. Sen uttalar hon sig så här" sexighet kommer innefrån". Caroline du har nog missat sexualundervisningen i skolan och sedan har du nog bara träffat på flickor, tjejer eller kvinnor. Är det insidan som männen går igång på, nej tyvärr så ser de först och främst utsidan och i senare skede förstår de att vi har en insida också. Jag har lite svårt för stilen och energin Caroline utstrålar och vi ska inte umgås, för människor som stör mig håller jag mig ifrån. Jag tycker man ska vara som man är och jag tycker Caroline är "toppad" och för mig är hon så långt ifrån kvinnlig som man kan komma. Man måste inte höras och synas överallt.  Jag kan varken höra eller se på Ugglas utan att det kliar i hela kroppen på mig. Är jag elak nu, ja lite.

Kommentarer
Postat av: Camilla o Jerry

Men snälla snälla snälla Milo :) :)hahaha

2009-12-16 @ 19:32:22
Postat av: milo

Ja hatar denna låt...............

2009-12-16 @ 21:08:16
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag håller med Dig här Milo. Men jag ger henne cred för att hon är grymt duktig körledare.

Men ibland känns det som att hon är lite "för mycket" sig själv, bara för att sticka ut.

2009-12-17 @ 08:53:24
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0