Det viktiga är inte hur man har det...........

Det viktiga är inte hur man har det utan hur man tar det. Visst vill jag ha välstädat och ordning och reda men ibland är det som själve JÄVELEN flyger i mig och det händer inte ett dugg. Jag bara skjuter alla måsten framför mig, varför? Jag vet faktiskt inte men jag blir lika irriterad varje gång jag får sådanna här anfall. Ibland kan jag ha det lite si och så, det rör mig inte, nästa gång finns ingen tolerans för minsta lilla sak som ligger framme. Vid dessa tillfälle kan det vara svårt att bo ihop med mig det inser jag nu. Jag tjatar och gnatar om saker som inte läggs tillbaka på sin plats, jag kallar på personer i familjen som får komma och plocka undan efter sig, genast, annars går jag i taket. Varför beter jag mig så här, finns det fler än jag som agerar så här?

Kommentarer
Postat av: annika folkesson

japp det finns fler än du. fråga peter ha ha

2009-12-31 @ 13:07:13
Postat av: Pillan

Vissa dagar har man mer tollerans än andra bara..

En sak om ordet måste.. det är att man måste ingenting .. mer än att dö..det är det ända man måste här i livet..men de vill vi ju inte än på länge.. så vi skjuter alla måsten åt fanders hehe

2010-01-03 @ 21:37:54
URL: http://wandas.bloggproffs.se
Postat av: milo

Ja Pillan du har också kloka ord, men det finns faktiskt några måsten till..............

2010-01-03 @ 23:27:06
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0