Förbanna inte mörkret............

Förbanna inte mörkret, utan tänd ett ljus. Visst är det mysigt med alla levande och eletriska ljus nu till Jul. Om man är ute och går eller åker bil och tittar hur det lyser och tindrar i alla fönster så blir man glad. Varför kan det inte alltid vara så upplyst och mysigt, varför bara till Jul? När julen är över och man plockar ner alla ljusattiraljer så blir det ju så mörkt igen. Visst jag har fönsterlampor och tända ljus året om, men det syns skillnad i fönsterna både hon mig och hos dig. Jag älskar ljus ialla färger och storlekar, med lukt och utan lukt. Men jag har respekt för levande ljus och är noga med att släcka när jag går ifrån ljusen. Hoppas ni också tänker på att släcka när ni går ifrån staken eller ljuslyktan. Ha en trevlig helg och tänd ett ljus och njut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hur ofta e du ute o går? :)

2009-12-13 @ 11:18:13
Postat av: milo

Ja Anton det är kanske inte så ofta som jag skulle behöva, själv då? Hur ofta går du?

2009-12-13 @ 16:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0