Idol 2009

Jaha, då är finalen över för detta året och vinnaren blev Erik och Calle blev värdig tvåa. Min personliga lista hade varit tvärt om. Jag tycker Erik hade allt från start och Calle har jobbat sig upp precis så som en idol ska göra. Men, men nu är det som det är och det är bara att önska grabbarna lycka till i framtiden. Jag är helt säker på att de kommer att slå rätt bra båda två. Vad tycker ni om vinnar låten? Det är en kanon låt, aldrig har idol låten varit så grym. Ska inhandlas snarast. Nästa fråga är vad ska man nu titta på om fredagarna?

Kommentarer
Postat av: Pernilla Wandås

Tycker också att de var kanon båda två men Erik var nog min favo.. Vinnarlåten är kanon det måste jag hålla med dig om .. så det är den som spelar när det ringer i luren..hehhe det är därför jag skiter i att svara för jag lyssnar hellre färdigt på låten hahaha Milo jag skickar gärna den till dig =)

2009-12-15 @ 21:19:05
URL: http://wandas.bloggproffs.se
Postat av: milo

Ha ha du e för smart Pilla.

2009-12-15 @ 22:08:24
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0