Rosenrot

Vissa tider på året känner jag mig hängig och då äter jag en naturmedecin som heter rosenrot och vips så är jag pigg igen. Är det inbillning eller hjälper det att äta rosenrot? Det känns att oken och lusten kommer tillbaka efter några dagar med tabletterna, finns det andra naturmedeciner som ni använder som hjälper er. Jag såg på TV programet plus för ett tag sedan, det handlade om vitaminer inköpta på apoteket. Slutsatsen av 10 st olika sorters vitaminer var, att det inte behövdes om man åt varierande husmanskost. Apotekets grejor, trodde jag var bra. Vad finns det mer för kurer att ta till när orken tryter, för det finns inget värre för mig än att vilja men inte orka. En del säger att det har med mitt jobb att göra, att vara chef med ansvar för ekonomi, anställda, löner, inköp och listan kan bli mycket längre. Jag tror mer på att det har med åldern att göra, inte för att jag känner mig gammal. Jag har alltid haft många bollar i luften och fixat det men idag får jag ofta deligera eller be om hjälp. Jag tror på rosenrot när orken försvinner.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Jag har ett tips som både min mamma och syster testat, man blir piggare osv. Men det är riktigt äckligt, men sånt får man ta! :)



Skickar länken här om det http://www.shopping4net.se/Haelsokost/Haar-hud-naglar/Kosttillskott/Lignisul-MSM.htm

2009-12-07 @ 17:41:07
URL: http://Jannicebech.blogspot.com
Postat av: Brittmarie Nilsson

Känner igen mig. Käkar inte rosenrot men dock vitaminer från apoteket, är ute mycket. cyklar året runt och försöker undvika energitjuvar, dvs. personer som inte fattat vad allt handlar om, att leva livet medans det finns och skratta mycket. Kloka ord från din moster.

2009-12-07 @ 21:59:19
Postat av: milo

Alla råd tages tacksamt emot, dina kloka ord, moster ska jag fundera på....

2009-12-07 @ 22:04:20
Postat av: Anonym

Bättre med en redbull/ Jägermister.. smakar mycket bättre

2009-12-08 @ 12:41:40
Postat av: Todde

Bättre med en redbull/ Jägermister.. smakar mycket bättre

2009-12-08 @ 12:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0