Att skita eller inte skita....ha, ha

Tre gamlingar sitter ute på en bänk och samtalet halkar in på toalettvanor.
- Det bästa som kunde hända mej vore om jag kunde pissa som förr. Jag står i 20 minuter men det kommer bara enstaka droppar, säger 80 åringen.
-Det bästa som kunde hända mej vore om jag kunde skita som förr, utan laxermedel, sade 85 åringen.
90 åringen ruskar på huvudet.
- Sådana problem har inte jag. Prick klockan sex varje morgon pinkar jag länge och mycket, och klockan halv sju lägger jag en ordentlig kabel. De två gamlingarna suckar och säger -Då har du inga problem.
90 åringen nickar och säger - Problemet för mig är att jag inte vaknar förrän klockan åtta på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Pernilla Wandås

HAHAHA mycket otrevligt .. skulle väl behöva bli sponsrad av ett blöjbolag..

2009-11-29 @ 12:31:53
URL: http://wandas.bloggproffsen.se
Postat av: milo

Hoppas han bor på ett ålderdomshem och får hjälp med att bädda rent.........

2009-11-30 @ 21:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0