Baby skakades till döds

Hur i HELVETE kan man ge sig på en baby? Jag skakar själv av ilska och avsky. En 24 årig man på Jylland har misshandlat sin 14 dagars baby till döds. Massiva blödningar i hjärnan, blödningar i ögonen, bruten handled, brott på lårbenet och brutet skenben och endast 14 dagar gammal, vad har denna baby mer fått utstå, var fanns mamman? Det är konstaterat att pappan skakat loss hjärnan på barnet och orsaken tros vara frustation för att babyn skrek. Pappan kan inte vara frisk, men har inte mamman sett signaler under deras förhållande? Har hon inte sett eller hört vad som har hänt? Jag kan inte formulera mig mer, jag mår illa. Vilket straff är rimligt för detta dåd?????? Är det någon som vill hjälpa mig och skaka pappan som gjort detta mot en baby på 14 dagar?

Kommentarer
Postat av: Pernilla Wandås

Det finns inte ord för hör arg man blir när man hör ngt sådant... ett stackars armt litet barn... Jag tycker att det borde var kontroller på mödravården där det skulle funnits krav på att pappan skulle följa med.. gärna ett test om man är lämplig som förälder... tänk på dom stackarna som inte kan få barn som ska adoptera vilka jäkla proesser de ska gå igeon .. sen får vilken jäkla jubel idot som helst skaffa bara man kan .. hmmmmm blir så trött på detta....Nej vi borde perforera snoren med en nål och sedan badda den i salubrin eller ngt. USCH!!!

2009-11-29 @ 12:29:44
URL: http://wandas.bloggproffsen.se
Postat av: Annika

Ja det är fruktansvärt hur sjutton är dom människorna skapta.Blir både ledsen o skit förbannad ,jag är med o skakar..annika

2009-11-29 @ 13:21:43
Postat av: milo

Då är vi två till att skaka, tror att om vi ska lossa hans hjärna behöver vi nog vara några till.

2009-11-29 @ 14:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0