Tekniska mammor

Finns dem ?

Jag vet då rakt att jag inte har en teknisk morsa.
Jag har fixat till morsan blogg idag, blev väl sådär. bara hon är nöjd så är jag nöjd .
När jag var klar så skulle jag titta så allt funkade.
Då fungerade ingenting. Paniken smög sig på mig och jag började måla upp en bild av hur galen morsan skulle bli när jag berättade att jag raderat allt på hennes blogg.

Då ringer hon och frågar vad som hänt ?
ÖHHH, jag vet faktiskt inte mamma.
Då säger hon att hon raderat alla inläggen och att dem sen försvann ?
- eh ja , mycket riktigt mamma.. När man raderar saker så försvinner dem faktiskt.
- Men jag trodde man kunde radera dem som man gör med mail men att dem ändå låg kvar så man kunde läsa dem.

men så ligger de inte till morsan lilla, så nu får du börja om från början.
Alla lär vi oss av våra misstag ELLER ?

Tack för att jag fick ha lite roligt på din bekostnad mor lilla :D jag älskar dig också. PUSSSS


Kommentarer
Postat av: milo/mamma

Ja och teknik går inte alltid ihop. man kan ju inte vara bra på allt, ha,ha. Tur att jag har dig som tekniker ibland. puss

2009-11-24 @ 11:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0