Förbjudet med strumpor i sandaler, ny lag.

Jag ska skriva till regeringen om att jag vill ha en ny lag i vårt land. Lagen skulle innebära att man inte fick ha strumpor i sandaler, det skulle bli stränga, kännbara staff. Finns det något fulare än detta fenomen? Nej, detta tar priset. Min man kan också ta på sig strumpor och sandaler när vi ska iväg, då säger jag du ska inte med mig med strumpor i sandalerna. Han lyder för det mesta och tar av sig strumperna. Vilka ursäkter jag hört om varför männen och killarna klär sig så här. De får skoskav, varför får inte vi kvinnor eller tjejer skoskav. Nej jag tror det ligger något annat bakom, antingen dålig fotvård, eller gubbvarning. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Therése

vet inte vari felet ligger hos karlarna, men jag håll med Dig. Det borde vara skottpengar på strumpor i sandaler!

Visserligen finns det fötter som ser fullständigt vidriga ut, men då får de fan ha en hel sko istället för strumpor i sandaler.

2010-04-12 @ 21:07:15
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Jannice

Jag håller med till 100%! Det finns inget fulare än strumpor i sandaler. Visst, min egen pappa har inte det som tur är. Men usch fy och blä! Hur kommer man ens på tanken?

2010-04-13 @ 07:57:10
URL: http://jannicebech.blogspot.com
Postat av: Birgitta S

håller fullständigt med dig, strumpor o sandaler hör absolut inte ihop. Kram

2010-04-13 @ 22:25:00
Postat av: milo

Ska vi starta namninsamling och få det lagstiftat,ha,ha.

2010-04-13 @ 22:29:11
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Leena Svensson

Håller med dig och min man håller ännu mer med dig för han har aldrig tagit på sig strumpor till sandaler, han skulle hellre strunta i och gå om han var tvungen att göra det :)

2010-04-14 @ 13:32:45
Postat av: Annica Bech

Nej det är som Jannice skriver, den lagen har funnits hos familjen Bech i ca 30 år. Och skulle Lars ens prova hade han inte fått gå ut.

Elaka är vi ha ha.

Annica

2010-04-22 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0