Glad Påsk, nej fy sjutton

Här är ingen Glad Påsk, Jenny ligger med bihållsinflamation och jag är genomförkyld med feber. Jenny skulle ha kalas i morgon det har vi precis bokat av. Vi får fira henne en annan dag då vi har piggnat till. Det har varit en tuff vecka på jobbet och alla har gjort  sitt yttersta inför Påsken, hoppas personalen inte ligger sjuka som jag. I kväll är vi bortbjudna och det fungerar inte heller, jag orkar inte vara uppe och näsan är rinnande. Får snart ringa och tacka nej, kanske skicka dit Lasse, det skulle han behöva. Han har det inte så roligt mitt i veckan och nu när vi skulle vara långlediga då ligger jag o Jenny. Men men det blir bättre till nästa Påsk. Kram.

Kommentarer
Postat av: carina.trulsson

det var ingen trevlig påsk nu när du är långledig hoppas ni har det bra ändå o krya på er bädda ner er på soffan sätt på en bra film o mys.

2010-04-03 @ 18:29:45
Postat av: Therése

Fy så tråkigt. Skickar Krya-På-Er-kramar och hoppas ni blir friska snart.

Säger sommin Pappa alltid sa när man bodde hemma och stannade hemma från skolan. "Ta Dig lite te och skorpor" det är hans botemedel för allt från Feber och skoskav till huvudvärk ocg maginfluense :)

2010-04-04 @ 09:48:56
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Veronica

sv; visst är det fult att göra så ?! nääää vet inte heller vilka i vår släkt som hör dåligt. har gått snabbt de sista åren, får va glada så länge de är friska och krya. trist att höra att ni är krassliga allesammans (nästan), krya på er ! tror nog också nästa påsk blir bättre :) Kram !

2010-04-04 @ 23:16:57
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Postat av: milo

Tack för era inlägg, känner mig bättre idag, Jenny är så där.

2010-04-05 @ 07:58:59
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0