Svenska Hollywood fruar

I helgen råkade jag se ett avsnitt av Svenska Hollywoodfruar, jag skäms på deras bekostnad. Hur pantad får man vara och dessutom får pantburkarna vara med i ett Tv program. Hoppas fler än jag ställer sig bakom detta inlägg som nedvärderar oss Svenska kvinnor. Visst pantburkarna är blonda men ändå, kan man inte sätta igång en dammsugare då är något riktigt fel. Så fel att jag tror inte man får pengar för pantburken, hallå, såg ni den enas gummihandskar som var till för att städa i, där satt en diamantring på fingert. Snälla, mycket pengar måste tära på intelligensen, ingen får bli så DUM på ren svenska. Hur kan de hitta dessa rollfigurer? Att de bor i USA är inte konstigt för den snedvridna livsynen de har  passar inte inom våra gränser. Vilket krafs till heminredning, skulle kräka om det fanns så mycket att titta på i alla rum. Allt från mattor, tavlor, porslin, möbler, kläder, väskor, smycken osv, bara för det kostar en massa pengar är inte allt fint, tyvärr. Usch jag skulle vilja göra en IQ test på kvinnorna så att vi kan bevisa att detta inte är normalt.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Titta inte på skitet då.

2010-04-07 @ 19:07:16
Postat av: milo

Oj vad smart du är Milla, har du sett programet? Kolla en gång i alla fall.

2010-04-07 @ 20:03:18
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Annica Bech

Håller med Milo, ett skit program.

2010-04-21 @ 16:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0