Trädgårdsklädsel..........

Nu är det inne för oss kvinnor att köpa trädgårdsbyxor och stövlar med matchande vantar, hallå. Vem köper ett par byxor utformade för trädgården för 700 till 1200 kr. Inte jag i alla fall, för mig räcker det med ett par sletna jeans eller joggingbyxor. Hur mycket bättre går trädgårdsarbetet med blommiga fina trädgårdsbyxor tror ni, jag tror inte byxorna gör jobbet ändå. Jag lägger hellre 700 till 1200 kr på nya blommer eller växter till trädgården. Hur gör du med byxor och trädgård?

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag har ett par grådaskiga arbetarbyxor från Region Skåne. de är typ 2 nummer för stora men funkar kanonbra att möga ner sig med. Jag hottade upp dem lite med ett limegrönt skärp för 50:- från HM :)

2010-04-07 @ 18:15:37
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Annica Bech

Tja ett par jeans som jag druknar i, en gräsligt ful hästtröja med hästar på, (Jannice vet vilken jag menar) ha ha.Och ett skärp för annrs tappar jag byxorna.

2010-04-21 @ 16:21:23
Postat av: Annica Bech

Tja ett par jeans som jag druknar i, en gräsligt ful hästtröja med hästar på, (Jannice vet vilken jag menar) ha ha.Och ett skärp för annrs tappar jag byxorna.

2010-04-21 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0