Att vara chef.......

Oftast trivs jag med mitt arbete och gör så gott jag kan, min personal är super, de är som min ena hand. Utan dem skulle jag vara halv. Men, men sen händer det vissa saker som gör att det är mindre kul att ha ansvar för personal, vissa svåra beslut ska fattas och sedan verkställas. Just nu e det inte roligt. I morgon kommer gänget tillbaka efter sin upphållsledighet, alltså 8 v ledighet. Då måste jag informera om besluten och stötta gruppen till 100 %, orkar jag? Ja det ska gå fast det känns tungt. I morgon är en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Sara Li

Du vet att vi stöttar dig också Milo. Det kommer gå bra. Kramar!

2010-08-17 @ 21:42:48
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Therése

Finns alltid två sidor avvarje mynt tyvärr. Håller på Dig Milo, Du är saklig och rejäl så även om det är tufft att genomföra tror jag att Du kommer att fixa att lägga fram det bra.

2010-08-18 @ 08:48:28
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas det har gått bra idag jag kommer imorgon vi ses kram Marie

2010-08-18 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0