Förändringar i sängkammaren, ha,ha

Allt ändras med åren, eller hur. Nu ska jag gå in på ett ämne som vi inte ofta diskuterar, nämligen sängkammaren. Jag ska inte beröra själva aktiviteten eller brist på aktivitet, utan hur det förändras med tiden. Ingen har väl glömt de första tafatta besöken i sängen med mannen i ens liv. Skulle lampan vara släkt eller tänd, vad tycker han om och vad gillar jag själv? Visst gjorde man några avancerade akter i ungdomen med lampan släkt. Efter ett tag som gift börjar man hitta sin plats i akten och det fick gärna vara tänt. Barnen kom, och då sparade vi på strömmen igen, och akten skulle gå undan innan barnfötterna kom in i sovrummet. Sedan blev barnen vuxna och man kunde vara aktiv på olika tider när ungdomarna var ute på sitt. Nu ser man så dåligt så man vet inte om det är tänt eller släkt under akten, man får nog börja använda glasögon,ha,ha.

Kommentarer
Postat av: Sara Li

Haha Milo, jag diggar dig!

2010-08-24 @ 16:28:44
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Annika

Ha ha ,håller med dig....kram

2010-08-24 @ 20:55:35
Postat av: Jenny

MEEEEEN MAMMA !!!!

2010-08-24 @ 21:57:18
Postat av: Therése

Ha ha ha... fan vad Du är rolig Milo! Jag vill fanken sitta och pimpla vin med Dig en kvääll och bara snacka massa skit. Tror det skulle vara helfestligt :)



Och Jenny... ta det lugnt, hon avslöjade ju inget ;)

2010-08-25 @ 00:45:08
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha.skit i glasögonen,dom sitter bara ivägen. :)

2010-08-25 @ 17:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0