Sex är ett konstigt sätt att umgås på!

Var några väninnor som kom in på ämnet sex, mycket ventilerades. Allt från hur ofta, sällan, till olika ställningar och varför lusten avtog. Efter lite vin var skratten täta. Visst är det ett spännande ämne att diskutera när det bara är tjejer. Efter en stund sa den ena berusade väninnan " Visst är det ett konstigt sätt att umgås på" Jag tror att vi skrattade i timmar bara vi tittade på henne. Om man tänker efter idag, på vad hon sa, ligger det mycket i det, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad hände med att man skulle dubbelkolla sin text innan man publicerar den.,

Hur mycket stavfel som helst på denna o den andra texten.

"Heller hur" ;)

2010-08-04 @ 06:42:29
Postat av: milo

Ja ja , ibland så händer det mig också, jag är inte felfri. Men jag "vill" stava rätt.

2010-08-04 @ 20:37:58
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Therése

Det var ju århundradets citat!

2010-08-10 @ 11:49:44
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0