Sveriges bästa tv-programledare!

Vem är Sveriges bästa programledare just nu? Jag kan inte välja bara en, utan jag tycker att flera är bra. David Hellenius tycker jag är rolig och kan lite om varje och ett tu tre så kommer det något roligt utan att han alltid menar det. När det ska vara lite mer stadigt och trovärdigt vill jag gärna se Bengt Magnusson, då är jag trygg. Vill jag sedan se inlevelse så röstar jag på Linda Isacsson, hon kan puffa på folk att svara på de mest intima frågor. Martin Timell är skön att lyssna på och framför allt att se på, allt är så enkelt när han bygger och förklarar.       Vad tycker ni? Vem tycker ni om att titta på?

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja jag vet inte har ingen speciell favorit..

2010-08-22 @ 09:10:58
Postat av: Therése

David Helenius

2010-08-22 @ 14:30:31
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0