Tröst äta......

Det går i perioder med att äta godis och chips ibland flera gånger i veckan, sedan kan det gå en period då det bara äts något lite på helgen. Jag tröstäter när jag tycker synd om mig själv eller när jag är helt slut i kroppen. Pratade om detta med en vän som berättade att hon tröståt falukorv, va? Rå korv är väl inget att trösta sig med? Jo, alla är vi olika. När jag började prata om detta ämne kom det fram hur olika vi är när vi tröstäter, någon äter prinsesstårta, någon äter sega råttor, någon äter glass, någon äter popcorn. Ja listan kan bli lång, vågar du skriva vad du tröstäter?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är ju född lite bak o fram, så jag tröstäter inte, jag äter när jag har något o glädjas åt.

När jag är ledsen så kan inte ens tröstätandet göra mig glad så de har jag slutat med ;)

Men sen är jag ju som jag är också !!

2010-08-10 @ 21:44:23
Postat av: Therése

CHOKLAAAAAAAAAAAAD!

2010-08-10 @ 21:50:58
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej jag äter godis i mängder kan jag säga,gärna små godis...kram

2010-08-11 @ 10:08:45
Postat av: Marie

allt som är onyttigt

2010-08-11 @ 17:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0