En artikel om att bli snyggare..............

I Kvällspostens söndagsbilaga  fanns några knep för att bli snyggare, ha,ha. Inget för mig. Nog för jag skulle behöva bli snyggare men knepen passar inte någon som är storväxt med valkar i midjan, eller det som en gång i tiden var midja. Här kommer tipsen till er som behöver......
1. Figursydda plagg som framhäver kurvorna. Om man nu har bytt ut kurvorna mot valkar så funkar inte detta.
2.
Bälte i midjan, det markerar och tar fram formerna. Samma sak här, om man inte hittar midjan då finns det  väl  inga former att ta fram, då funkar inte detta heller.
3.
Tuffare kläder med attityd till exempel byxdress. Hallå med denna kropp behöver jag nog ett två eller tremanna tält.
4.
Kortare kjol som sitter tajt. Hallå igen, här behövs nog en luftballong med gummiband i midjan, fast kanske inte. Alla kjolar sitter just nu tajt, så kanske.

Nej det är bara att inse fakta, snygg eller snyggare blir jag aldrig. Om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte heller om detta slanka och tajta mode. Jag trivs i jeans eller joggingbyxor där kilona får ordentligt med plats, men visst skulle jag behöva tappa ett par kilo, vi får se vad som händer. Jag är jag, vad jag än väger.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ut o skotta snö me dej så tappar du några kilo. :)

2010-12-04 @ 14:05:37
Postat av: milo

Ja ja, men då blir valkarna slappa om jag tappar några kilo....

2010-12-04 @ 18:01:35
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Carina Mustonen

Kalla det för volanger istället för valkar ;-)

2010-12-20 @ 19:13:53
Postat av: milo

Det hade jag inte hört innan Carina, det var kul....

2010-12-20 @ 21:07:38
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0