Icke köttätande människor

Ja det är upp till var och en vad man stoppar i munnen tycker jag. Alla dessa inlägg och insändare från djurvänner som vill att vi ska tänka på djuren......Ja, jag hatar när man plågar djur men om alla djur skulle leva fritt utan slakt skulle vi människor utrotas. Sallad hit och sallad hit, jag ser inte ner på veganer, de får gärna äta sallad. Jag får välja och äta kött om jag vill, utan att veganerna ska se ner på mig. Som sagt, var och en bestämmer själv vad den vill stoppa i munnen.

Kommentarer
Postat av: Jannice

Vegeterianer äter ju upp djurens mat i såfall, ironi självklart! ;)

2010-12-24 @ 14:37:33
Postat av: milo

Ja Jannice, visst e det konstigt....

2010-12-25 @ 13:00:30
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0