Jay Smith............

Ja då är IDOL över för denna gången, och vinnaren blev Jay Smith. Jay sjunger som en gud men sen tar allt annat över. Han skulle åkt ur tävlingen när hans drogtest visade positivt. Detta är väl ingen värdig IDOl för våra ungdomar? Har man så stora problem i sitt liv och inte tar chansen tycker jag att man utgå ur tävlingen. Minnah hade varit en bra IDOL. Jays problem med droger, kärleken och elände i sitt liv, klarar han att förvalta att vara en IDOL. Blir det inte för mycket press på en som inte vet vad rätt och fel, klarar han detta eller hamnar han i knarkträsket inom snar framtid? Han vet ju inte vem han har ett förhållande med, Minnah eller hans ex? Jay kommer att skapa rubriker framöver det är jag säker på, och det kommer inte att handla om musik. Nej IDOL skulle bojkottas eller göras om helt och hållet i ett annat koncept. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag håller på, blev vansinnig i fredags hur han höll på mot juryn. Tror som du att han kommer bringa massa rubriker om allt annat än musik. Drogpelle och agressiv är han !

Tack för de fina orden om tattoon! Jag älskar den!

2010-12-14 @ 16:25:58
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Postat av: karin watrin

Varför tittar ni pa skiten??

2010-12-14 @ 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0