Mitt år 2010

Ja då har snart 2010 nått sitt slut. Var tar sekunder, minuter, timmar, dygn, veckor och månader vägen, allt går så fort. Här kommer en snabbresume av året.

JANUARI- två syskonbarn fyllade jämt, 15 och 20 år. Jenny och hennes gäng åkte till Sälen en vecka. Årsmöte i Bjärlövs IF jag valdes till ordförande. begravning för en avlägsen släkting. Min man halkade bakom sin lastbil och fördärvade sin axel.
FEBRUARI- hände inte så mycket privat men jobbet var fullt med möte och kurser så månaden försvann fort. Kick off här hemma för den blivande styrelsen i Bjärlövs IF, vissa visade vad de gick för vissa var mer neutrala,ha,ha.
MARS - lite födelsedagar och träningsmatcher på grus började.
APRIL- denna månad var intensiv på jobbet, 13 möte och 5 kurser skulle avverkas. 5 stycken fyllade år och skulle grattas.
MAJ- Föreningsdag i Bjärlöv IF, extra årsmöte, begravning av nära släkting.
JUNI- en som btyder mycket för mig fyllade 25 år, min son var på avslutningsbal på Bäckaskogs slott, sonen tog studenten med allt som det innebär, ett syskonbarn blir myndig. Min chef går i pension och vi har avtackningsfest. Midsommar här som är tradition, Jennys och Anton kompisar var också med på festen.
JULI- mina älsklingar fyllar ett år med kalas på sommarens varmaste dag. Husvagnssemester på öland. En kollega firar sin 50årsdag.
AUGUSTI- min mans axel har inte blivit bra ännu, blir aldrig bra. Grannfesten blev som vanligt succe. Helgen efter var det tjejträff av gamla kolleger från Tarkett, alltid lika kul att ses. Jag avskedar en anställd och vi anställer en ny. Lite turbulens i arbetslaget men det gick snabbt över.
SEPTEMBER- min stora ängel blir 6 år och har börjat skolan.
OKTOBER- Min pappa fyller 70 år, min svägerska fyller 45 år.
NOVEMBER- min syrra fyller 45 år, min underbara mamma bjuder mig, syrran, svägerskan och sig själv till Furtenvetura. Bowling med arbetskollegerna är också en tradition, Adventsfesten med grannarna var lika mysig som vanligt.
DECEMBER- Julpyssel med arbetskollegerna blev en succe för vissa. Julafton hos syrran var uppskattat. Juldagen hos Antons flickvänns familj var inte sämre, oj vad det uppskattas att slippa laga mat. Nyårsafton i glada vänners sälskap är en bra avslutning på detta år.

Tack för år 2010 och hoppas att 2011 blir lika händelserikt. GOTT NYTT ÅR PÅ ER...

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte fel att göra bokslut över det gångna året. Tack för igår Milo, alltid lika trevligt! Kram!

2011-01-01 @ 20:14:33
Postat av: milo

Tack själv,,,,,,,,,,,

2011-01-02 @ 08:48:27
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: zara

Gott nytt år VÅR ängel!! Tack för att du finns i våra liv!!

2011-01-02 @ 20:48:55
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Heidi

Du kan inte mena "Bengt" ifrån pyssel kvällen väl? :D

2011-01-03 @ 18:05:23
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0