Igår var jag rosenrasande.

Egentligen skulle mitt inlägg här igår handlat om idioten som misshandlade Emma på näsby fält, men jag var helt rasande och ville vänta tills idag. Här kommer min åsikt. Grabben måste vara helt störd som nekar till mordförsök, han hävdar att det aldrig funnits något uppsåt att döda. Han förnekar att han tagit struptag, stuckit henne med kniv i ögat , ansiktet och i underlivet. Kom det ett pucku till efter att han lämnat henne och gjorde allt detta? Han känner sig hotad, är det så Jä*la konstigt. Alla har väl en spärr, var han inte ute efter hämnd. Tro mig den killen har mycket på sitt samvete innan detta hände. Vem om inte den misstänkte grabben har utsatt Emma för detta, sparkar och slag mot huvudet, armar och ben. Näsan knäckt, ledbandsskada på knät, sårskador, svullnader och blåmärken.Strup grepp som orsakat syrebrist med följd att hon fått livshotande hjärnskador. Något vasst föremål har stuckits i hennes öga och i underlivet. Jag kan förstå att grabben är rädd och det ska han vara. Jag vet att han inte är dömd ännu, men det blir han jag lovar. När han har suttit av sitt straff skulle jag vilja veta vart han ska ta vägen. Han kan nog inte visa sig i Sverige och jag tror inte han är välkommen till sitt hemland? Det är många som vill ha tag i honom, och om han skulle gå på ett övergångställe vet i f*an om jag skulle bromsa, ärligt talat. Ni fattar hur detta inlägg skulle se ut om jag skrivit det igår efter artiklen i K-bladet.
Emmas familj har det svårt och jag tänker ofta på vad de måste gå igenom, stå på er det vänder så småning om. Emmas mamma är en kollega till mig så ni förstår att det är ändå mer hatiskt när det blir så nära. Visst är det hemskt vem det än är som drabbas av dessa grymma handlingar, men ibland när man läser dem i tidningarna så är det som om man har vant sig vid dessa grymheter. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sara Li

Det är för jävligt detta. Hur kan en person förstöra en annans liv så kapitalt som han har gjort? Jag visste inga detaljer om hur han hade skadat henne innan jag läste tidningen igår, och nu är jag ännu mer chockad än jag var innan. Fy fan... han togs ju i en bil och var fortfarande blodig om händerna... om det nu inte var Emma han hade misshandlat, vem var det då? Var kom blodet ifrån??? Usch jag tänker på dem...

2010-02-04 @ 16:56:16
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Annika

Så jävla(ursäkta) fruktansvärt,skulle inte heller bromsa kan jag säga.Hoppas han får ett riktigt långt straff ,för det som han gjort är nog inte poppis i gängelset förhoppnings vis så blir det jobbigt för honom.Sen tycker jag att han ska utvisas ur Sverige..kram

2010-02-04 @ 21:22:27
Postat av: Therése

Jag vet genom en bakent vad denne kille är kapabel till. Det kunde lika gärna vara min bekants dotter som ligger på sjukhuset nu.

Jag tycker så otroligt synd om stackars Emma...

det finns inget straff som är hårt nog för detta avskum!

2010-02-05 @ 09:00:46
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Annica Bech

Det jag vill skriva , kan jag inte skriva för det passar sig inte.

Men det går nog en HMMMM i timmen tror jag.

2010-02-08 @ 15:49:04
Postat av: Pillan

Det finns inte ord för det.. men mina bromsar hade definitivt inte fungerat vid det tillfället..

Fruktansvärt.. fängelse är för lindrigt.. men jag hoppas att internerna tar hand om honom .. inte på ett trevligt sätt..han skulle fan ha plågats som Emma gjort/gör.. Usch är man en dålig människa nu!

2010-02-11 @ 08:48:03
URL: http://wandas.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0