Vargavinter

Kölden och snön håller i sig, är det någon mer än jag som tycker att det räcker nu. Jag vill ha lite vår och det innebär plusgrader och grönt. De kommande två veckorna väntas nya köldrekord för Sverige. Flera platser i vårt land slår snart rekord om temperaturen fortsätter vara under nollan.  Inte sedan 1962-1963 har vi haft fler än 40 dagar i rad med frysgrader. Vissa platser är nu inne på sitt 36 dygn innan redorden är slagna. Pajala hade i natt
- 34 grader, oj det är kallt. Så vad säger ni om två veckor till med snö och kyla, räcker det inte nu? ♥

Kommentarer
Postat av: Birgitta S

Jag håller med dej, det räcker verkligen nu, jag avskyr kylan o längtar förtvivlat efter lite vårtecken

2010-02-01 @ 21:01:40
Postat av: Sara Li

Visst är det trist att det är kallt, men det är ju trots allt bara februari och då SKA det ju vara vinter. Vi är bara inte vana vid att ha vinter så länge som det varit denna gången. Nej, våren kan vänta till den förste mars när jag börjar jobba! Hehe! :-)

2010-02-02 @ 09:09:44
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej tack snälla att du hämtade oss i Hässleholm.Har sovit bredvid Älvin i natt de har gått bra..Håller med dig om att de räcker med kyla nu.Är inte så glad i vintern..kram

2010-02-02 @ 11:37:39
Postat av: carina trulsson

ja håller med dig det får fan i mej räcka nu .är trött på att skotta snö.det kan gott bli vår så man kan vara ute. kul att skriva till dig har ju ej hörs på många år, det var ett tag sen men vi blir ju inte äldre eller?ha det gött

2010-02-02 @ 12:25:52
Postat av: Annica Bech

Mmmm är trött på eländet, önskar jag kunde gå i ide.

Men sist jag tittade var jag ingen Björn.

Man blir så trött och håglös inget är kul.

Bläää säger jag.

2010-02-02 @ 13:06:46
Postat av: milo

Kul att du hittade hit Carina, skriv gärna lite om hur du har det och kommentera gärna på min blogg. Till er andra önskar jag att solen kommer fram i morgon för då är det en ny dag.kram

2010-02-02 @ 16:36:37
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: milo

Carina är du på facebook? Kollade efter dig där men fick inget napp.

2010-02-02 @ 21:31:45
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0