Leeds och Zlatan

En riktig FA-cup skräll, var det någon som hade tippat vinst till Leeds, inte jag i alla fall. Fast det är rätt kul att ett så bra lag som Manchester United som vunnit cupen 11 gånger åker ut. I like när sånt här händer som man inte har räknat med. Manchester kunde presterat mer och kommit till fler avslut ( 1 tillfälle till kvittering) men det verkade som om de redan hade förlorat. Leeds hade flyt och deras mål räckte matchen ut. Wayne Rooney kom inte till sin rätt, varför, hade Manchester tagit ut segern i förskott? Leeds möter Tottenham i nästa omgång, spännande.

Nu till Zlatan, och matchen i lördags mot Villarreal, slutresultat 1-1. Zlatan kan ju allt inom fotboll men en sak måste han lära sig och det är att HÅLLA TRUTEN. Jag vet inte hur många gånger han protesterade mot domaren, och varför domaren inte varnade honom och satte honom på plats förstår jag inte. Visst fick Zlatan sitt gula kort till slut men inte för snack utan för en ful stämpling. Jag tror att Zlatan behöver gå en kurs om hur man döljer sin frustration. Visst har han attityd och temperament, men ibland måste man svälja och fortsätta kämpa, då ej med munnen. Tänk om Zlatan snackat till sig ett rött kort och ställt Barcelonas spel på sin spets, hade Barca spelat med 10 man på plan vad hade hänt då. Jag tycker det är oproffsigt att snacka och protestra mot domslut på denna nivån, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har så rätt så. Det är dåligt att inte kunna ta en avblåsning utan att protestera, det gör ju ändå ingen nytta. Jag har en hatkärlek till Zlatan och blir så besviken på honom.Hoppas han brukar allvar1

mamma

2010-01-04 @ 17:11:14
Postat av: Camilla

Zlatan e Zlatan, men han e nog inte ensam om att protestera mot domslut o inte blir varnad.Åk in o titta på alliansen.

2010-01-04 @ 22:53:29
Postat av: milo

Jag vet Millan, kolla bara på vårt kära gröna lag som spelar i Div 7.

2010-01-05 @ 16:50:39
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0