När orken tar slut

Igår var en jobbig dag, jag var som en man. Gnällig och ville ha uppmärksamhet och någon som tyckte synd om mig. Varför undrar ni? JO jag har varit trött och hängig i 4 dagar och så i går bröt förkylningen ut, äntligen. Febrig, snorig, ömma muskler o leder, hals ont. Efter jobbet sov jag som en dö sill och senare på kvällen lade jag mig framför TV:n. Idag lever jag, samma syntom. Att en sån här stor kropp bara kan rasa ihop är väl egendomligt? Orken finns inte, jag hittar i alla fall inte den. Det blir sängen igen nu, snälla tyck synd om mig, det hjälper, lite......

Kommentarer
Postat av: Camilla

Stackars liten då,de e så synd om dej. Krya på dej!

Kram

2010-01-23 @ 15:13:57
Postat av: milo

Tack Millan, ha det gött på skidsemestern nu....

2010-01-23 @ 16:30:39
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Birgitta S

Stackars Milo, det låter besvärligt, men det är skönt när det bryter ut riktigt för då måste även du ta det lugnt, krya på dej kram

2010-01-23 @ 21:50:00
Postat av: Annica Bech

Stackars dig Milo. Utnyttja hela familjen till att passa upp dig.Vila och åter vila.

2010-01-27 @ 14:31:11
Postat av: milo

Tack Annika det hjälper att någon ömkar med en, ha,ha.

2010-01-27 @ 14:49:51
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0