Tiger Woods och Elin

Hur mycket orkar mediareportrar vaska fram, tar det aldrig slut. Vi kan konstatera att Tiger varit otrogen många gånger, men tror ni han är den enda i dessa kretsar. Nej jag tror inte det, och det intresserar mig inte speceillt mycket heller. Det är hans och Elins bekymmer, tror ni inte hon har det jobbigt som det är utan att behöva läsa svaller pressens artiklar. Tänk lite på barnen, varför ska de behöva lida mer än de redan gör. Sen tycker jag det skulle vara skottpengar på alla brudarna som legat med Tiger, varför ligga med en kändis som redan är gift om det inte är för att själv bli lite känd, eller? Jag ska skriva ett fult ord nu " media horor" som kan förnedra sig och gå ut i pressen efteråt och skryta om eländet. Stackars släktingar och stackars föräldrar till dessa dumma brudar. Visst får de pengar för att tala eller för att vara tysta, men hur lågt kan man sjunka. Nu tycker jag att den reportern som jagade Elin för att få fram vad hon fått i julklapp av Tigen, ska sättas på en öde ö. Vilken konstig fråga när de precis har flyttat isär. Vem bryr sig? Nu tycker jag att Elin ska få vara ifred och reda upp vad Tiger har ställt till med, det är väl ingen mer än hans mamma som tycker synd om honom hoppas jag?

Kommentarer
Postat av: Annika

Håller med helt o hållet..kram

2010-01-05 @ 21:32:56
Postat av: Pillan

Nej .. han skulle behöva tänka först och handla sen...finns ju knappast nga julklappar i världen som kan kompensera ett sådant snedsprång... Kan tänka ingen rök utan eld .. men många av brudarna har säkert aldrig varit i närheten av Tiger.. men försöka går ju ... Tycker synd om Elin och barn som ska behöva utstå sådant..

2010-01-10 @ 22:18:44
URL: http://wandas.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0