Var tog veckan vägen?

Usch vad tiden går, det var ju precis måndag. Denna veckan har bara försvunnit ut i tomma intet, kvällarna lika så. Otur att allt ska igång genast efter jul, måndag till torsdag kväll  har jag suttit på möte. Ni fattar om jag somnar  framför Tv:n i kväll efter en mysmiddag med gubben. I går kväll hade vi i seniortruppen upptaktsmöte inför säsongen 2010, så trött man var på hela truppen och allt runt om, och så såg man dem i går kväll igen. Ni ska tro att det är goa killar från 19 år till 40 år, och det är tuffa tag mellan kindbenen kan jag lova. Det är kanske därför jag trivs så bra med dem, ta o ge. När vi nu träffades igår fick man så mycket kraft och energi som kommer att räcka hela säsongen tror jag. Flera av killarna har jag känt sedan de var nyfödda så det är svårt att släppa dem. Men meningen är att de och jag ska separera lite i år, varför får ni reda på senare i januari. Vemod i hela mitt hjärta. Tack grabbar för er insperation.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0