Att gå på fest...........

Nog är det konstigt alltid, när barnen var små ville man alltid gå på fest. Nu när barnen är stora och själva går på fest  sitter jag gärna hemma. Varför, nu kan jag verkligen gå på fest och koppla av, varför tvekar jag. Ungarna är stora och klarar sig själv, har bara ett kvar hemma. Är man bekväm, är det åldern? Jag är nog lite bekväm för visst är det jobbigt dagen efter, kroppen är ju helt förstörd. Inte bara av spriten, man är ju inte van att vara uppe långt ut på natten. Dagen efter varar ju i flera dagar. Att vara bakfull är hur jobbig som helst, att missa sin nattsömn känns i flera dagar. Allt har en baksida och en framsida, visst är det kul med fest, men dagen efter är inte så kul. Varför kan inte livet bara vara en fest? Hur upplever ni det?

Kommentarer
Postat av: Camilla

MILO! De e bara å inse att du börjar bli gammal.Fast ja kan erkänna att ja känner de samma emellanåt.

2010-07-19 @ 17:22:27
Postat av: Zara

Känner exakt likadant fast jag är relativt ung och har barn. I alla fall när jag arbetar. De få lediga dagar jag har med barnen vill jag må bra på. Så dagen efter går bort.. Men ibland kan man behöva en ordentlig fest!

2010-07-19 @ 23:08:26
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: milo

Jaha Camilla vem är då äldst av oss? Du eller jag?

Zara dagen efter är inte alltid värt det, kan jag intyga. Efter en ordentlig fest kan man ju vara sjuk i flera dagar, i alla fall trött.....

2010-07-29 @ 20:39:07
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0