Att sluta röka...........

Att inte tagit ett enda bloss sedan den 5 juli är tufft. 5 1/2 dag och det kliar i hela kroppen. Jag svettas och tycker synd om mig själv. Jag sover dåligt och humöret går upp och ner. Ibland blir jag yr och illamående, kan man bli inlagd på något ställe? Är det värt allt detta, är det inte bekvämare att tända en cigg och bli av med allt oroligt i kroppen.

Nej, nej, har jag klarat dessa dagarna ska jag fortsätta. I alla fall lite till, hm. Det är mest alla rutiner där man haft en cigg i handen eller munnen som måste ändras. Suget är segt just nu kan jag lova. Ska jag orka stå ut, är det värt allt, ja i slutändan måste det vara värt allt elände. 200 kr rikare på fem dagar, ska lägga dem i en skål så man ser dem växa varje dag. Phu nu är jag röksugen igen, vi hörs en annan dag..............

Kommentarer
Postat av: Annika

grattis det här klarar du.kämpigt ett tag men de går över..kram

2010-07-10 @ 19:39:38
Postat av: lucke

hejsan! allt bra idag? :)

2010-07-10 @ 20:01:36
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-10 @ 20:15:10
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Ingrid L

Heja Milo vilken bra satsning att sluta röka.

Det går säker hela vägen kämpa på

Ingrid L

2010-07-10 @ 20:22:06
Postat av: ewelina jungmarker

frågestund på bloggen :D

gör mig glad och kika in å släng in en fråga eller fler :D

2010-07-10 @ 20:51:40
URL: http://jungmarker.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Försök vända på det istället... Det är ju inte DIG det är synd om, utan om dem som fortfarande röker. Du kommer ju att få finare lungor och lukta godare, få tillbaka smaksinnet mer, och du kommer att spara massor med pengar som du redan märkt. Det är ju synd om de andra som inte kommer att ha någon av dessa fördelar. Du är jätteduktig! Tål att sägas om och om igen! Kram

2010-07-10 @ 21:05:34
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Mamma

BRA!!!!! Ge inte upp! Du vill väl inte bli så sjuk som jag är i KOL. Läs om Kol så får du veta ännu mer. Kramar till min duktiga tös.

Mamma

2010-07-10 @ 22:05:56
Postat av: Camilla

Kämpa på. Jag städar din rökhörna i veckan så du kan njuta av friska luften när du kommer tillbaka till jobbet. :)

2010-07-11 @ 08:30:59
Postat av: Therése

Fortsätta kämpa Milo!

Jag har å¨1 1/2 år förslorat en släkting pga rökning, hon blev drygt 50 år.

Och för två veckor sedan fick min 32-åriga Moster stroke och sitter nu i rullstol, halvt förlamad och hart stora proplem med talet. Hon klarar inte sig själv utan är beroende av hjälp 24/7. Hon var storrökare...

Kom igen Milo!!!

2010-07-11 @ 09:47:56
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0