Bigami

Bigami skulle nog passa mig rätt bra. Jag skulle välja alla olika katigorier av män som skulle passa mig. En som förstår mig, stöttar mig, ger mig råd, sköter barnen, sköter hushållet, betalar olika saker. En ödmjuk och en biffig karl, ja jag skulle vilja ha ett hyreshus fyllt med olika män.  Om jag kände för att träffa någon ,ringde man bara efter den man behövde. Vilken önskedröm. Tur att man vaknade, tänk om alla männen inte var självgående. Om jag skulle laga mat o städa efter dem. Nej vilken fasansfull mardröm. Jag är nog emot begami om jag tänker efter. En man räcker, för ibland orkar man ju knappt med honom. Ibland orkar han nog inte med mig heller så det så.

Kommentarer
Postat av: Therése

Bigami??? Nej, varför skaffa sig ännu fler bekymmer? ;)

2010-07-15 @ 07:16:35
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: milo

Ha,ha, Tessan, vad rätt du har.

2010-07-15 @ 09:16:30
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0