Coola singelKILLAR

Vilken singel kille är coolast: Bonde ROGER, Let`s Dance WILLY, ICA Jerry eller Ullareds MORGAN. Visst har alla killarna något visst, tänk er tanken att lägga ihop alla killarnas egenskaper på en ny kille,ha,ha. Den killen skulle ha allt som en kvinna behövde.
ROGER med sin kittlade gose mustasch, djurvän och familjekär.
WILLY med sin charm, danskunskaper och bygger vad du vill.
JERRY som alltid lockar till skratt, någon att ta hand om, som ett barn.
MORGAN religös livskådning, ekonomisk, spelar bilbingo och kan handla vad man behöver på Ullared.
Tänker alla dessa tillgångar på en kille, är ni intresserade????

Jag behåller nog min Lasse som har andra konstiga egenskaper som passar mig bättre...........

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nja.Han jag har duger gott o väl till mej.

2010-07-31 @ 22:25:20
Postat av: milo

TJA, vi får nya oss med våra val.ha.ha

2010-07-31 @ 22:51:49
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Sara Li

Du är rolig du... Var får du allt ifrån? ;-)

2010-08-01 @ 09:10:20
URL: http://sarali76.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag nöjer mig med den som jag har..Han är gullig mysig snäll o hjälpsam. Vad kan man mer önska? kram

2010-08-01 @ 09:52:41
Postat av: milo

Ni som inte är singlar behöver inte byta bort era män mot dessa singel killar. Jag lovar att ni byter ner er,ha,ha.

2010-08-02 @ 15:25:14
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0