Okända talanger.........

Alla har väl någon dold talang? Jag ska berätta om mina dolda talanger som inte så många vet om, ni blir nog förvånade nu. Jag broderar tavlor och jag är duktig på att rita, så nu vet ni det. Brodera tavlor är bra avkopling och jag har faktiskt några sydda tavlor uppe på väggarna i olika motiv i svart och grått. Nu orkar jag inte sätta mig och sy för synen är inte som den var förr, hur gamal är jag? Måla eller rita har jag gjort på frihand och efter mönster på plåtspannar och krukor. Nu målar jag inte heller, för varje gång jag känner för det är färgen förstörd. Nu kom jag på en annan talang jag har, jag är en jäkel på att spexa och hålla tal. Vad har ni för dolda talanger som ni inte visar så ofta. Var nu inte blyga..............

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är duktig du, du har fler dolda talanger..

Växter och planteringar. Även inredning och som du själv sa, målning framför allt.



Jag har dock inte en enda varken synlig eller dold talang, jag är ganska värdelös =) Men lika gla är jag för de ;)

2010-06-21 @ 20:28:39
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0