Champions league - kvartsfinal

Precis varit uppe på macken o satsat på Manchester United som antagligen vinner mot Bayern Munchen, enligt min satsning 1-3 eller  1-2. Det blir ingen drömvinst på 214 miljoner i alla fall. Manchester vann ju nu i helgen igen och i kväll ska min idol spela Wayne Rooney. Det finns en spelare i Bayern också som varit skadad och ska spela idag som jag tycker är duktig, håll ögonen på Mario Gomez i anfallet. Bayerns Arjen Robben spelar nog inte i kväll läste jag i sporten i helgen, Bayerns tränare vill inte ta några risker med hans vadskada. Manchester är givna i kväll, bra form, sätter sina målchanser, taktiska, och en mycket bra tränare, Sir Alex Ferguson.  Varför, jo Bayern är svaga centralt på mitten och likaså mittförsvaret, sedan har de ingen som Rooney. Några minuter till soffan och matchstart. I morgon spelar Arsenal mot Barcelona och Inter möter Moskva, jag tror jag bokar soffan i morgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0