Gårdagen kommer aldrig tillbaka,,,,,

Gårdagen kan man inte få tillbaka, men morgondagen är min och jag kan välja mellan att vinna eller förlora. Gårdagen kan man bara trycka på DELETE för det har varit, det är en ny dag i morgon. Jag funderar inte så mycket på morgondagen heller utan tar det som det kommer. Jag funderar aldrig på vad jag kunde gjort dagen innan, mer än om dammtussarna dansar då  kommer givetvis tanken, varför jag inte damsög igår. Allt annat har varit och behövs inte analyseras. Morgondagen kommer och man får se vad som händer, det blir en utmaning att se vad som händer. Impulshändelser väljer jag oftast bort, jag är planeringsmänniska egentligen innerst inne. Men det är jag som bestämmer om det ska bli impuls eller inte. Ibland älskar jag oförutsedda saker ibland hatar jag dem, varför blir det så? Hur reagerar ni på impulssaker?

Kommentarer
Postat av: jenny

Mycket bra inlägg.

Men du en fråga !? Varför alla dessa punkter och kommatecken ? säg mig är de bara utfyllnad ? för isåfall är de en ful utfyllnad.

2010-03-12 @ 00:22:25
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/
Postat av: carina.trulsson

hallo milo jag tror det har med åldern att göra,nu vill man gärna planera sin dag man har inte tid att vara impulsiv,tror du kommer ihåg när vi jobba eftermidda på fredagarna när vi slutat så fick vi ryck att lifta till stan sent det kallar jag impuls fattar inte att vi vågade.men vi var väl lite vilda o galna då. idag har man ej tid o lust till vilda o galna saker man tänker på allt hemma som måste göras det är fan ingen som gör det till en kramar carina

2010-03-12 @ 12:40:57
Postat av: milo

Kära jenny, utfyllnad eller ej så kommer de ibland kan inte hjälpa det. Kanske en ful ovana.



Carina du pratar om åldern, vi har väl ingen ålder. Ja jag har inte glömt våra ungdomsdagar och allt vi hittade på, oj oj vilka tider.

2010-03-12 @ 18:41:57
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0