Historia 2010-03-14

Ett gäng med män planerar inför en skoterresa. 2 dagar innan resan säger Jannes fru att han inte får följa med. Jannes vänner blir irriterade, men vad kan de göra. 2 dagar senare änländer kompisarna till stugan och ser att Janne redan är där, han har provkört och höll på att svepa sin tredje öl! Vad i helvete säger kompisarna.
-Hur länge har du varit här och hur i helvete övertalade du din fru?
Janne berättar att han satt i soffan framför tv:n då frun smög upp bakom mig och jag såg att hon köpt ett sexigt nattlinne. Hon drog med mig till sovrummet. Där hade hon tänt ljus och spritt rosenblad över hela rummet. På sängen hade hon rep och handbojor. Hon beordrade mig binda henne och sätta på henne handbojorna och sen sa hon  - Gör vad du vill!!!!! Ja och här är jag.

Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha... klockren!

2010-03-14 @ 18:23:59
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0