Katastroftankar.............

Vad vissa kan tänka,och fundera på saker som kankse kan hända. Hur orkar man se en katastrof bakom varje hörn? Om och eventuellt händer kanske det eller det, varför grubbla på saker innan de har hänt. Det händer kanske inte ens. Kan det bottna sig i egna rädslor och tidigare uppleverlser kanske? Jag blir så frustrerad av att lyssna på att någon är sjuk och sedan kommer det, -Jaha då dröjer det inte länge förrän jag också blir sjuk.
Hur kan man veta det innan man blivit sjuk.

Eller när någon kommer med ett intressant koncept - kan vi inte gå ut och äta och sedan hitta på något kul, kanske bowla. Då kommer nästa - Bowla, du sa något skoj det är väl inte skoj att Bowla, bla,bla,bla. Alltid samma stuk, hur klarar man att se allt i svart eller grått. Vad finns det i livet som är mer färg i?

Idag lyser solen, -vad jag får energi av solsken, då kommer detta. -Energi, solen lyser för starkt och jag får ingen energi. Varför inte svälja alla negativa ord och bara vara tyst. Ibland får jag lust att skrika rakt ut........................ NÄSTA GÅNG DU ÖPPNAR MUNNEN OCH DET ÄR NÅGOT NEGATIVT SÅ NITAR JAG DINA FRAMTÄNDER, men som tur är säger jag bara så här.......... -Vilken tur att vi har olika smak, och att vi inte är stöpta i samma form utan kan vara annorlunda. Skulle man inte få medalj för att man inte nitar en sådan här svart person.

Kommentarer
Postat av: Birgitta S

du är härlig, får mej att skratta, jag skrattade när jag läste NÄSTA G..........kram

2010-03-11 @ 22:44:31
Postat av: milo

Ja så det kan bli ibland, till slut undviker man denna kategori av människor, eller hur Birgitta?

2010-03-12 @ 18:38:42
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Birgitta S

absolut, det finns en gräns när man inte orkar svara positivt

2010-03-14 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0