Nakne kocken

Alla har väl någon gång kollat in Jamie Olivers matlagningsprogram, om inte så har man nog sett någon artikel i någon tidning. Oliver ska nu bli pappa för fjärde gången och han har redan tre döttrar och hoppas på en pojke. Är det någon som vet varför de kallar honom den nakne kocken? Jag har ingen susning. Men eftersom han ska bli pappa för fjärde gången så måste det vara någon mer i familjen som är naken.

När jag nu är inne på matlagningsprogram på TV.n, kommer nästa fråga, hur många program vissas i veckan om hur man lagar mat. En kväll gick det 4 stycken samma kväll på olika kanaler. Konstigt att det är så populärt att titta på dessa program, när trenden visar att vi lagar mycket mindre mat idag än vi gjorde förr. Idag köps mycket färdig lagat eller halfabrikat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Om jag inte är helt ute och cyklar tror jag att man menar att hans matlagning är "naken", inte en massa krusiduller eller tillgjort fluff.

2010-03-21 @ 13:38:13
Postat av: milo

Aha, kanske det.

2010-03-21 @ 19:16:44
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej vännen! Anna har helt rätt. Det är för att han inte krånglar till det, utan gör det så enkelt som möjligt! Tack för all hjälp i söndags. Kramar mamma

2010-03-24 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0