Varför jag bloggar.

Jag bloggar för att jag älskar att skriva. Jag skriver om vad som helst, ett inlägg från mig kan handla om vad som helst. Innehållet bestämmer jag själv, har jag inget att skriva så hoppar jag över det någon dag. Jag vill att man kommenterar om man läser och har en åsikt eller varit med om samma sak. Jag brukar oftast svara på alla kommentarer för att få igång en diskussion. Om jag svarat på en kommentar får man gärna kommentera igen så vi kan utveckla tankar om saker och ting. Snälla var inte rädda för att skriva, jag vill att ni skriver, jag skriver ju inte bara för min egen skull, utan ibland kanske för er skull.

Kommentarer
Postat av: Annika

hej tycker du skriver jätte bra .Blir glad av din blogg..kram

2010-03-14 @ 14:14:41
Postat av: jannice

Jag tycker också om dina tankar och funderingar som du delar med dig utav. Jag vill också att människor som läser min blogg ska kommentera och berätta lite om vad de tycker och framför allt svara på mina frågor jag ställer. Man ser ju att det är över 40 stycken som läser om dagen och ibland får man bara 2 kommentarer, vad gör de andra 38? Hmm..

2010-03-15 @ 16:05:24
URL: http://jannicebech.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag skriver ibland,fast jag får "skitjobbet" dan efter.:):)

2010-03-15 @ 17:02:17
Postat av: milo

Jag ger dig skitjobb milla när du ska annalysera, ha,ha. Jannice jag håller med dig, det är inte kul att se att 73 st varit inne och läst och enstaka kommentarer. Kul att du blir glad Annika, är det historierna?

2010-03-15 @ 18:09:45
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Annika

Både dom o det andra.Du skriver så bra att jag blir glad över att läsa det.Så himla mycket som jag tycker lika om..kram

2010-03-15 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0