Bananer?????

Garry Burks från Storbritanien har blivit pappa, och han fyllde 75 år nyligen. Frun Dawn 41 år säger att graviditeten är helt naturlig. Garry säger att hans virilitet beror på kärleken till bananer, den ger energi och fertiliteten ökar. På BB trodde personalen att Gerry var morfar eller farfar, kanske inte så konstigt. Jag tror inte på bananerna i detta fall, rena turen att Dawn blivit befruktad. Hur ska Garry orka vara småbarnsförälde? Jag tycker lite synd om barnen som kanske inte får ha sin pappa i livet så många år till. Men då kommer nästa tanke, mamman kan bli överkörd på väg till affären, ingen vet ju när vi ska lämna denna planeten. En sak är säker, åldern spelar tydligen inte någon roll......................

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej ,ja det är ganska läskigt tycker jag...kram

2010-05-02 @ 20:53:17
Postat av: Annica Bech

Detta är inte okej, att skaffa barn i den ålder han är i. Du skall orka också, finnas där för barnet osv.

Det händer dessvärre att människor dör i förtid pga. olyckor, sjukdommar men här är han medveten om att han inte har så många år kvar.

Så för mig är detta helt uppåt väggarna.

kram Annica

2010-05-03 @ 22:23:53
Postat av: milo

Nej det är inte ok att skaffa barn i denna ålder, jag tycker det är egoistiskt. Orken är ju inte den samma som ung, jag vet. Jag är i mellanperioden.

2010-05-09 @ 10:59:07
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0