Bjuden på mat!

Ja då har jag och mannen och Anton varit hos Jenny och ätit köttfärspaj o sallad. Efter det fick vi en kladdig kladdkaka med glass, väldigt gott. Kul att bli bjuden på mat hos dottern! Städat och fint hade hon också! Kanske börjar hon bli vuxen! När vi ätit sa jag på skämt till mannen att vi skulle resa oss från bordet och ta en dusch och slänga handukar i hela lägenheten. Då svarade han med att vi skulle krypa ner i hennes säng med kläderna på. Dessa skämt kommer från någonstans, undrar var dessa fenomen har inträffat, kanske hemma hos oss. Nu är vi hemma mätta och trötta och vi verkställde inget av våra skämt.............

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för trevligt sällskap i min sysslolösa torsdagskväll, jag hade nog gladeligen plockat upp handdukarna efter er och sängen vart renbäddad så där hade ni gärna på legat o gosat en stund ;) haha.

Nu ska jag nanna kudden för en tidig morgon på jubbet.

2010-05-13 @ 23:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0