Han där uppe.

Har i dag varit och hälsat på min farfar som ligger på KVH:s avdelning i Kristianstad. Jag kan säga att det var inget roligt besök. Canser i halsen, lungorna och levern, det finns ingen hjälp. På tre veckor har farfar försvunnit, det var någon annan som låg i sängen. Farfar är 91 år och har gjort sitt, varför hämtar inte han där uppe honom? Varför sak han behöva lida de sista? Kanske han inte lider, men borta är han av all smärtlindring. Livet är inte rättvisst, hämta honom genast. Det låter kanske hemskt i era öron, men jag vill inte se honom så här. Han har kört bil fram till för tre veckor sedan och varit relativt pigg och så rasar det så här. I den åldern som farfar är, då är det dax att lämna, han har ínget ogjort, han är färdig, så varför vänta? I kväll ska jag be till han där uppe.........

Kommentarer
Postat av: Jenny

De värsta är dem idioterna till läkare som inte sett detta innan, hur faan kan man missa en tumör och cancer i halva kroppen när man som "farfar" varit inne på koll var annan månad. SJUKT säger jag !



Låt de gå undan nu både för farfar och farmor Annas skull.

2010-05-08 @ 17:33:50
URL: http://jennygottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0