Osynlig

Vissa människor syns aldrig, och vill inte bli sedda. Vissa människor vill alltid synas och höras, vi är olika. Om man tänker tillbaka på min skolgång så fanns det människor där som aldrig syntes eller hördes, var det för att vi andra tog för mycket plats. Vad har hänt med dessa klasskamrater idag, ingen som vet, de syns fortfarande inte. Mycket konstigt.............. Vi som syntes och hördes, syns och hörs än i dag, då och då. Nu kommer jag till min fråga om att vara osynlig. Vad skulle jag göra ifall jag fick vara osynlig en dag? Jag skulle nog vilja vara med på en herrmiddag eller vad killarna nu kallar sina träffar för. Eller skulle jag vilja vara i ett manligt fikarum på någon arbetsplats. Killarna säger ju alltid att vi snackar skit när vi umgås och jag ger mig F::A::N på att de kör samma koncept. Fast de inte vågar erkänna det, vad tror du? Vad skulle du vilja göra om du fick vara osynlig?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle viska godnatt i örat på mina barn de nätter de inte sover hemma.

2010-05-03 @ 20:12:09
Postat av: milo

Ja det förstår jag Anna. Du kunde ligga bredvid dem också utan att någon såg det. Kram

2010-05-03 @ 20:25:48
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/
Postat av: Therése

Jag skulle nog jäklas med folk... blåsa dem i örat, flytta på saker som de precis ställt ifrån sig, tja... retas lite helt enkelt. Det hade jag tyckt var kul!

Sen hade jag förståss smygit mig nära en del folk för att höra vad de säger/gör när de inte vet att jag är där. Skulle nog bli en och annan överraskning tror jag :)

2010-05-03 @ 21:44:32
URL: http://theresian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0