Nu vet jag vad DOGGING är!

Vilket ord, som har en helt annan innebörd. Dogging betyder att man stämmer träff med en okänd helst ute i det fria och har sex. Ett anonymt sexmöte. Naturen ger en slags frihet och spänning och det är lite tabu, lite tabu? För mig verkar detta fenomen helt sanslöst. " Hallå är det någon som vill ha sex med mig i skogen" då träffas vi i buskarna vid golfbanan så blir det spännande ifall det kommer cyklister eller någon som är ute och går. Men hallå, detta kan bara handla om sex och lust till något konstigt med någon annan konstig människa. Läste att dogging är en protest mot prydhet, moral och tillrättalagd tvåsamhet. Ett samlag i skogen med en främling är en symbol för kroppens frihet och själen. Doggingställen i vår närhet som är vida känt är, Yngsjö havsbad eller Pildammsparken i Malmö eller Sandhammaren i Ystads kommun. Jag vet några som brukar rasta hunden på dessa ställen, säger de, ha,ha. Vilket konstigt sexbegär vissa kan ha, fast begäret måste nog vara säsongsbetonat. Vem vill till skogen och ha sex när det är snö och minus. Man är inte för gammal för att lära sig något nytt, nu undrar jag om alla som säger att de plockar svamp, plockar de svamp, eller träffar de någon i skogen? Kanske bäst att inte veta...........

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2012-03-18 @ 19:12:28
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0