Till min dotter...........

Tack för ditt underbara inlägg, som jag ska spinna vidare på. Din uppväxt har nog varit som alla andras, ibland bra och ibland mindre bra. Vi har skrattat, gråtit, bråkat men för det mesta har vi haft roligt. Ibland beter du dig som en barnrumpa ibland som en 29 åring. Ibland beter du dig som vi lärt dig, trevlig, artig, omtänksam, snäll och väluppfostrad, ibland beter du dig så illa så man skulle vilja ställa om tiden och göra om allt. Dina felsteg, misstag eller dumheter har du själv bidraget med, men du har alltid varit efterklok och gjort vad som krävs.

Du har fått oss till många skratt, gett oss glädje och vi har varit stolta över vissa saker. Vi har inte alltid varit nöjda med dina beslut, betyg eller umgänge, men vi har tjatat och tjatat för att vi vill dig väl och vi älskar dig. Vi vill dig bara gott med tjat och att lägga sig i ditt liv älskar jag, ha,ha. Allt du gör är kanske inte alltid övertänkt, inte det jag själv heller gör, så där är du lik mig. Du är kanske inte den smartaste eller den mest begåvade i världen, men du är vår. Fortfarande är du rätt formbar om du får tid att tänka efter. Om du väljer fel väg, gör misstag i livet, finns vi här. Du är som en orkan, ibland blir jag rädd, hur ska det se ut efter orkanen, men oftast blir det inte så stora konsekvenser. Med kärlek blir man stark, vi är starka.........................

Kommentarer
Postat av: Becca

Trillade in på din blogg via en slump :)

Allt bra med dej denna fredag kväll? =)

2010-11-12 @ 20:02:08
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0