Djurvän eller.............

Hur kan man kalla sig djurvän och släppa ut tusentals minkar ur deras trygga miljö. Jag kan hålla med om att det inte är djurvänligt att föda upp minkar i små burar. Om vi slutar köpa pälsar av mink så dör verksamheten av sig själv. Men att släppa ut minkarna är mer plågsamt än att de är kvar i burarna, hur ska de klara sig ute i naturen? Minkarna klarar sig inte ute i friheten, de klarar inte att leta mat själva, de kommer att svälta ihjäl. Det kallar jag djurplågeri, hur tänker de som kallar sig djurvänner? Vad säger ni andra om detta...................

Kommentarer
Postat av: Therése

Håller med Dig till 100%. Sjuka individer. Jag antar att de menar att "ändamålet helgar medlen" men jag köper inte den förklaringen. De är ju djurplågare själva!

2010-10-10 @ 13:08:12
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Camilla

De e idioter på sandlådenivå enligt mej.

2010-10-10 @ 15:07:42
Postat av: Sara Li

Håller med!!! Om de nu måste släppa ut dem så borde de ju för bövelen i så fall tagit hand om dem själva för dessa minkar är ju vana vid att vara fängslade... nej det finns bara en sak att göra och det är att sluta köpa minkpäls. Men de som gör det redan kommer inte att sluta ändå tror jag... de är för fiiina för fuskpäls. Tyvärr...

2010-10-10 @ 20:29:51
Postat av: milo

Ja DJURVÄNNER är de i alla fall inte..........

2010-10-11 @ 18:12:06
URL: http://milogottfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0