Favorit rum

Läste i en veckotidning i veckan att köket var på första plats när man valde favoritrum. Konstigt tycker jag, köket förknippar jag med arbete och matos. Jag sätter mig aldrig i köket för att umgås eller koppla av. Då blir det rummet med hörnsoffa och öppen spis. Först sitter man och myser och kasar längre och längre ner tills man ligger på hela ryggen. SKÖNT. Tillbaka till köket, jag har ett snyggt mysigt kök som är två år gammalt men jag myser inte i denna miljön. Jag förknippar köket med matlagning, bak, disk och måltider. Hur tänker ni, om ni skulle välja ett favoritrum?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mitt favoritrum är faktiskt just köket :)

2010-10-17 @ 14:24:33
Postat av: Therése

Köket är väl en ganska vanlig samlingsplats på fester, kalas och andra tillställningar. Att sen Du förknippar det med jobb är väl lite av en yrkesskada, tror Du inte det?

Mitt favoritrum just nu är badrummet. Det är det enda rummet i huset som vi helrenoverat så där är allt fint och fräscht! :)

2010-10-18 @ 12:41:42
URL: http://theresian.blogg.se/
Postat av: Jaana

Jag tycker att man kan umgås o koppla av i ett kök också, men favoritplatsen är nog i en soffa. Tända en massa ljus o elda i braskaminen....SÅÅÅ SKÖÖÖNT

2010-10-23 @ 09:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0